Alla inlägg den 24 november 2008

Av Karin - 24 november 2008 18:44


Så har jag varit och fått massage!!!

Det var riktigt gôtt må jag säga. Hon hittade ett antal punkter som var stenhårda och som gjorde jävligt ont när hon bearbetade dem. Idag tog hon det ändå lite försiktigt, det skulle bli hårdare nästa gång. Huvva !!!


Min tand som bråkade förra veckan och som ska rotfyllas har jäklats hela em idag, det liksom molar i den, hela tiden. Jag får ta och ringa tandis imorgon och fråga om det verkligen ska vara så här ..............


Idag var det manfall på jobbet!!! En kille skadade sig i tummen förra veckan, en annan hade skadat ett revben i helgen och var hemma, den tredje hade en dotter som brutit handleden och satt på akuten/operation hela dagen och på em blev en till hemkallad av en magsjuk hustru för att ta hand om barnen. Spännande att se hur många som dyker upp imorgon.


Nu blir det soffan, TV och lagottomys ........



Av Karin - 24 november 2008 06:00


 ..... och det blåser smådjävlar ute!!!!

Än så länge har det inte börjat snöa men det skulle väl komma en del här enligt väderprognosen igår kväll.

Ny vecka och ett oskrivet blad. Ikväll ska jag på massage med min stela kropp. Jag har gått på massage tidigare men det här är hos en ny masssör.

Alltid spännande med nya erfarenheter. Jag känner tjejen sedan tidigare men har aldrig varit hos henne som massör.


På jobbet ska det skickas en massa gods/sten idag, som kom hem sent i fredags och därför inte kunde skickas då.

Extra personal är inkallad denna vecka för att få fram så mycket som möjligt nu de sista veckorna före jul. Dessutom så är en av våra ordinarie killar skadad så extra folk behövs säkert.


Hopp in i duschen ......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards