Alla inlägg under november 2011

Av Karin - 30 november 2011 05:53


Milt och blåsigt idag ........ hur blir julen då tro !!???

Skit samma, huvudsaken är att jag får lite ledigt och kan göra vad jag vill.

Var in till sonen med familj igår och kollade in byggröran i deras "nya" kök.

Jösses vad han är duktig vår son, på att bygga och dona !!!!

Det kommer att bli kanonbra när det blir färdigt.


Onsdag och mitten på veckan känns bra, snart är det helg igen !!!

Då är agendan ganska full.

Vi har köpt ett fint möbeltyg till vår gustavianska matmöbel, så det blir omklädning av stolsdynor.

Lite fönsterputs och julgardiner lär nog oxo fixas.

En och annan lagotto skulle behöva klippas  ........

Vi får se vad som hinns med.


Hopp in i duschen ......

Av Karin - 29 november 2011 05:50


Så var man på benen igen !!!

Fick mig en rejäl behandling av L-O igår och det känns allt.

Jag har inte ont men är ganska mör !!!

Han fick loss allt som suttit fast och det ska ha fixat mitt onda ben oxo.

Den stukade foten kan hyan inte göra så mycket med, den måste läka själv.

Sedan får snubbelmaja, dvs jag, träna upp den.


Det blåser idag igen men det är torrt och fint ute.  *najs*

Det innebär torra, rena hundar !!!!!  *even najser*


Hopp in i duschen ......

Av Karin - 28 november 2011 05:53


Oj oj oj oj ..........

Helgerna bara svischar förbi !!!

Tänk om man kunde dra ner på farten på fredag em.

Well well ........ man kan ju hoppas på att veckan nu flyter på snabbt.

Idag ska jag till L-O med ryggen !!!

Den är mycket bättre men långt ifrån bra, värken i vänster ben är inte kul.

Få se vad han säger.

Men först en dag i stenbrottet !!


HOpp in i duschen ......

Av Karin - 27 november 2011 18:15


Husse väckte mig klockan sju !!!!!

"Är det för tidigt att göra frukost" var hans fråga !!!????

Jaaaa, näääää ......... okej då.

Vid niotiden kom boysen.

De skulle hälsa på under dagen medans deras föräldrar skulle få lite lugn o ro

med ombyggnaden i köket.

Ute aktiviteter var uteslutna, det spöregnade och blåste stormbyar.

Så vi sysselsatte oss så gott det gick inomhus.

Jag bjöd på biff stroganoff till middag och det åts med stor aptit.

Wincent uttryckte sig så här:

" Det var juskigt gott !!!"


Vi fick en trevlig dag med underbara barnbarn !!!

Av Karin - 26 november 2011 18:45


Ganska trött efter gårdagens julbord/firmafest, var inte hemma förräns mitt i natten.

Det var mycket folk, god mat och jisses vilken show det bjöds på.

KANON !!!!

Pallra mig iväg med doggs, fika och alla spårattiraljer till Kulanbeståndet.

Lagottoklubben ordnade en spårträff !!!

Det kom 12 stycken lagotto med sina ägare !!!!!!!

Vi talade, fikade och spårade.

Basta och Fixa fick varsit spår och de gick båda som på räls !!!!!

Så jäkla kul !!

Efteråt gick Teta och jag en prommis med våra doggs och ventilerade en del.

Summering av dagen, kanonkul !!


Mätt i magen av entrecote och bearnaisesås.

Nu blir det soffan.nu

Av Karin - 25 november 2011 05:54


Jag kunde ge vad som helst för att få ligga kvar i sängen idag.

Sååå jäkla trött.........

Men nu är det historia och jag är inne på den andra kaffemuggen.

Mulet och regn ute, flera plusgrader.

Kort dag på jobbet och sedan blir det julbord och rajtan tajtan ikväll.

Julshow med Perelli, Brolle, Bengtzing, Danny och många fler.


Hopp in i duschen ......





Av Karin - 24 november 2011 05:52


Hur trött kan man vara !!!????

Det kanske beror på att jag sover så jäkla illa, sedan en tid.

Ryggen är mycket bättre men det "molar" i mitt ben och detta vaknar jag av ....... så klart.

Jag ska tillbaka till L-O på måndag och tänkte härda ut tills dess.


Det blåser ute och det är fortsatt milt väder.

Ganska skönt att det är snöfritt än så länge, jag tänker då på förra året, det blev en lång vinter.

Torsdag idag ...... handlardag !!

Får ta en titt i skåp, kyl och frys innan jag åker.


Hopp in i duschen ......

Av Karin - 23 november 2011 05:54


Uuusssch !!!!

Jag vill inte gå ut idag ........

Men är väl så illa tvungen förstår jag.

Min lilla bil ska på service idag, så husse och jag byter bil, eftersom han åker till verkstaden under dagen.

Jag gillar inte husses STORA Volvo, det känns som att åka i ett "spaceskepp" när man är van vid C3:an.

MItten på veckan känns annars najs !!

Snart är det helg igen .......


Idag tänker jag på min bästa vän U !!!

Som ska in på sjukhuset och göra en äcklig undersökning.

Jag hoppas att det går bra för henne, med allt !!  *kramelikram*


Hopp in i duschen ..... 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards