Alla inlägg den 15 november 2008

Av Karin - 15 november 2008 15:33




För Emelie och hennes Elis ..........

Jag tänker på er!! 


Av Karin - 15 november 2008 15:21


Nu är det gjort !!!

Efter att ha färdigt ställt mitt CV och personliga brev så har det skapats PDF-filer. Tack E för hjälpen!!

Nu har jag suttit och skickat in två stycken arbetsansökningar.

Den ena är till ett statligt verk och herreminjeeee vad man skulle fylla i en massa. Det har tagit nästan hela em!!!!!

Den andra var lite enklare, ett e-mail med pdf-filerna bifogade bara.

Så nu kan jag sätta mig i soffan och pilla i navelluddet och invänta svar!!

*ASG*


Det blev den STORA milarundan med doggsen på fm! Som vanligt hade jag klätt på mig alldeles för mycket, höll på flyta bort.

Doggsen blev i alla fall nöjda när de får springa av sig ordentligt.

Det blev ingen chinafood igår!! Husse var inte hemma förräns halvtio - tio. Så han har lovat att fixa det ikväll istället ........ 

Av Karin - 15 november 2008 09:07


Det blåser i träa idag ........

Sovmorgon och gemensam frukost, sköna helg/lördags vanor.

Nu har jag kollat nyheter och väder på nätet, mail och blogg m a o mornat mig vid datan en stund. Ska alldeles strax dra på mig kläderna och ta med mig doggsen ut på en skogsprommis.

Får fundera ut på prommisen vad jag ska hitta på idag ...........

Jag tänker så bra när jag är ute och går!!


Cu


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards