Alla inlägg den 21 november 2008

Av Karin - 21 november 2008 16:13


Alltså jag är helt käääär i mina Icebug-skor.

Nu har jag testat dem två dagar i rad på ett glashalt underlag och de är FANTASTISKA !!!!!!

De låter lite när man går men man går tryggt och säkert.

Jag kan rekommendera dem å det varmaste!!!


Nu blir det em-fika m pepparkakor, ljus och lagottomys i soffan.

cu

Av Karin - 21 november 2008 06:04


...... min dag!!! Jag älskar fredagar .........

Det är klart och kallt ute, några minus bara men en rejäl frost.

Min tand är fortfarande öm men det kanske ska vara så, det var ju en kraftig inflammation i en halvdöd tand så ........... blir det värre får jag väl ringa igen. Det finns ju jourtandläkare som tur är.


Så var snart ännu en arbetsvecka tillända, IGEN !!!  SKÖÖÖÖNT!!!

Sedan att det bara är fyra veckor kvar att jobba innan mer än 2 veckors ledighet inträder är inte helt fel heller.

Jag fick bekräftat igår att det blir så för oss alla på jobbet annars hade jag lagt in om ledigheten för egen del.

Tills dess kommer det att vara ett enda kaos på jobbet med allt som ska färdigställas och levereras innan jul. Men det har ju löst sig förr så det är bara att bita ihop och jobba på, man kan ju inte göra mer än så.


Hopp in i duschen ......


  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards