Alla inlägg den 20 november 2008

Av Karin - 20 november 2008 05:58


 ... är jag trött!!!!

Så in i nordens trött ......... det känns inte som om jag sovit alls inatt, trots att jag gjort det. Nåväl lite kaffe till så vaknar jag nog till.

På tandfronten är det lugnt fast den ömmar lite när jag råkar äta på den sidan.


En lugn dag på jobbet önskade jag mig igår men naturligtvis så blev det rena rama kaoset istället. Em var rent av hysterisk !!!!!

Det är inte många gånger man får sitta en hel fikarast, igår var en av de gångerna som man fick i sig en slurk kaffe ståendes, på språng.

Telefonen ringer hela tiden, kunder i butiken, chaufförer som ska lasta voijne voijne !!!

Det börjar ju dra ihop sig till jul och de som ska ha sina kök/köksbänkar klara tills dess har börjat vakna till liv nu.

"VAAA??? är det försent att beställa nu !!! Ja men ........"

Vi har normalt 4 - 5 veckors leveranstid och till jul och semestern blir det alltid koncentrerat och då blir det helt enkelt FULLT till slut.

Detta är fallet just nu och då har vi ändå plockat in mer än vanligt.


Hopp in i duschen .........


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards