Alla inlägg under oktober 2011

Av Karin - 31 oktober 2011 13:30


Jag känner mig inte alls på hugget ......

Så det får bli lite vila idag oxo.

Det är nått som inte är som det ska !!!!

Jag har tid hos läkare imorgon så jag avvaktar tills dess.

Preparerade mig med lite medikamenter och tog med doggsen på en skön prommis

i skogen på fm. Det känns mycket bättre i mina luftvägar när jag är utomhus.

Av Karin - 30 oktober 2011 18:15


Efter en natt med smärtor av "ischiasen", från ryggen ner i benet, så var det skönt att komma opp

och få fart på kroppen.

Lite smärtstillande och en prommis så är saken biff !!!

Det är konstigt att man ska bli nästan handikappad av lite vanlig städning.

Och som inte det var nog så hostar jag som aldrig förr .........

Jag känner mig matt och svettig, har värk i mina leder, jag mår helt enkelt skit.


Husse tvättade av husbilen inför vinterförvaringen.

Ulla & Hasse kom på em och gubbsen åkte iväg med husbilarna till stället där vi hyrt in dem över vintern.

Det blev lite lunch & fika och en massa trevligt snack.


Inte många knop gjorde denna dag alltså ..........




Av Karin - 29 oktober 2011 14:38


Vaknade ganska utvilad efter tolv timmars sömn.

Frukost i lugn och ro, lite data och Wordfeud .........

Det var ett strålande väder ute !!!!!

På med walkingskorna och ut i skogen.

Sedan till det mindre roliga .......

Återvinningsdags för papper, plast, glas och plåt och städning av huset.

Det känns skönt efteråt men faaaan vad kroppen tar stryk av lite vanlig städning.

Helt muck !!!

Får vila upp mig lite i soffan en stund för att ta tag i maten senare.

Av Karin - 28 oktober 2011 17:15


Arbetsdagen inleddes med strömavbrott i hålan där jag jobbar.

Vilket gjorde att vi inte kunde göra så mycket mer än att vänta ..........

Strax före klockan nio kom så strömmingen tillbaka.

Yessss frukostfikan var räddad !!!!

Det stora problemet var dock att alla transporter som jag skulle boka blev försenade och en del av dem

t o m uppskjutna tills på måndag.

Hela jävla dagen var helt ur led ..........


Jag fick i alla fall tummen ur och ringde Läkargruppen om mina krämpor.

Min favvoläkare håller på att trappa ned inför pension så jag fick tid hos en annan.

So what ..... kanske bra att byta och få en annans bedömning.


Nu äre freeeeedag !!!

Av Karin - 28 oktober 2011 05:54


..... och full fart mot helgen !!

Det blir en hemma/fixarhelg.

Vi har beslutat att stanna hemma och göra iordning husbilen för vinterförvaringen,

istället för att åka en sista sväng.

Plus att det blir en del fixat här hemma oxo.

LIte städat, tvättat och återvinning av sopor.

En och annan lagotto kan få sig en puts oxo ......... kanske.


Det blir säkert en fullsmetad dag i stenbrottet idag oxo.

Den här veckan har varit minst sagt stressad !!!!

Hur mycket som helst att göra !!!

Portugalbilen var försenad igår så det blir en massa logistik idag istället.


Hopp in i duschen ....... 

Av Karin - 27 oktober 2011 05:50


Milt och regnigt !!!

Ser ut att bli så i helgen oxo ........

Vi hade tänkt att ta en sista tur med husbilen i helgen, men faaan vet alltså !!!????

Det finns en hel del på "to do-listan" som kanske bör prioriteras.

Vet inte vilket som är bäst, sitta i husbilen och tänka på allt som ska göras eller ta tag i "to do-listan".

Hmmm .....

Vi får klura under dagen !!!


Handlardag idag, dags att fylla på i skåpen.

Men först en dag i stenbrottet.


Hopp in i duschen .........


Av Karin - 26 oktober 2011 05:52


..... segare än vanligt mao.


Mitten på veckan, det är i alla fall en ljuspunkt i mörkret.

För mörkt är det !!!!

Jag tycker att hösten rullar på ganska bra ........

Om några veckor är det första advent och sen rullar det bara på i 190.


Hopp in i duschen .......

Av Karin - 25 oktober 2011 05:55


..... är den framme !!!

VINTERJACKAN !!!

Jag höll nästan på att frysa ihjäl igår, råkallt så in iiiiii .........

Det ser ut att bli samma väder idag men nu är jag rustad !!!


Jag blev så grymt besviken igår.

Ringde för att få lite mer info om ett jobb jag tänkt söka.

Då hade deltiden blivit heltid !!!

Och med en urkass lön !!!!!

Nääää tack, inget för mig ........

Det är bara att fortsätta leta !!


Hopp in i duschen ......


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards