Alla inlägg den 23 november 2008

Av Karin - 23 november 2008 22:06


Det blev en trevlig samvaro med en hel del agilityfolk.

Vi kånkade och bar och bar och kånkade på en massa hinder. Väl på plats i ridhuset så byggdes lite olika banor för träning.

Jag tog in Fixa i ridhuset och lät henne vänja sig vid miljön och alla hundar som var där. Efter en stunds acklimatisering så körde jag några korta pass med henne. Det fikades i ett uppvärmt rum och efter det så tog jag med Fixa och körde de olika banorna. Hon funkade riktigt bra !!!!

Hon var heltänd och klarade det mesta. Vi körde slalom och det funkade oxo jättebra, fick stundstals upp ett riktigt flyt .......


Ridhusmiljön är ju helt ny för Fixa och jag tyckte hon grejade det galant. Visserligen luktade det säkert mumma men hon brydde sig inte särskilt mycket om underlaget.

Vi kommer att åka dit fler gånger, helt klart ..........

Av Karin - 23 november 2008 13:09


Nu har jag styrt om halva söndagen här ...... lite snabbt.

Kom ju på att det är idag agilityhindren ska flyttas till Sickelsta ridhus och självklart vill jag hjälpa till!!!!

Ska bara hälla upp lite kaffe på en termos sedan bär det av!!

Fixa ska med men Basta får vara hemma idag eftersom hon är nybadad och fortfarande blöt.

Husse han leker med sin radio och jagar kommuner !!??? Mat får det bli sent idag ......


Cu

Av Karin - 23 november 2008 09:36


Sov till klockan åtta !!!!

Här har avnjutits frukost och tvättberget har fått en genomgång och maskinerna är i full gång nu. Jag började tvätta en del igår redan.

Snart bär det av ut på skogsprommis och efter det så blir det lagottopyssel.

Fick ett mail från en kurskompis som ville att vi ska träffas i em och träna lite agility på klubben. Jättekul !!!!

Självklart ska jag ta mig dit, hoppas bara att tiden räcker till .........


Icebug på ........ 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards