Alla inlägg den 4 november 2008

Av Karin - 4 november 2008 06:21


 ....... och ändå låg jag lite längre idag.

Har kommit på att jag vaknar till vid 4.30 varje morgon, alltså är jag inställd på sommartiden fortfarande, somnar om och är dödstrött när klockan ringer. *suck*

Jag har i alla fall börjat sova bättre igen, numera sover jag nästan hela natten, det känns mycket bra.


Idag ska jag börja dagen med ett besök hos tandhygienisten. Hon hann inte riktigt färdigt med tandstensborttagningen sist så ...........

Men den här tjejen verkade vara väldigt noggrann och det är ju bra. Man vill ju ha kvar sina egna tänder så länge som möjligt.

Jag ska passa på att boka in besök en gång i halvåret hädanefter!! Mina bara tandhalsar är ett litet bekymmer, hitintills har jag klarat mig med Sensodyne-tandkräm för att slippa besvär men tandis hade en del andra förslag oxo. Man kan tydligen "lacka" tandhalsarna om det blir för djävligt!!


Hopp in i duschen ........


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards