Alla inlägg den 5 november 2008

Av Karin - 5 november 2008 06:06


Det är dimmigt ute idag!! Knappt att man ser grannens ytterlampa ....... men det är i alla fall plusgrader.

Idag är magen "ur led", har väl varit på toa fem - sex gånger nu  ............ så det borde väl snart vara tomt!!??


Tandisbesöket gick bra igår, det blev så rent o fint i käften. Vi gjorde upp om att de ska kalla mig om ett halvår, så får vi se hur det ser ut då.

Jag fick även "tummen ur" igår att boka tid hos en ny fotvårdstjej!!!

Bokade tider åt både mig och Lars. Den vi gick hos tidigare la ju av efter semestern och började plugga istället.

Det är inte lätt att hitta någon ny bara så där ............


MÅSTE ringa frissan idag  ........... skulle ha ringt redan förra veckan men jag kommer på det när jag sitter i bilen på väg hem och när jag kommer hem är det borta igen!!

Får sätta en lapp på näsan idag ...............


På jobbfronten intet ett nytt ..........Status quo

Man känner en konstig olustkänsla på min arbetsplats, jag tror att alla mår lite skit om jag ska vara ärlig. Det märks på många sätt!!


Hopp in i duschen .......


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards