Alla inlägg den 29 december 2009

Av Karin - 29 december 2009 17:31

Så var vi ensamma igen

Idag 17:28 



Dottern och Tristan, hennes hund, for hem till sitt i Stockholm igen vid lunchtid idag.
Hon skulle hem och jobba  ...........
Tomt som attan blir det alltid när de varit här en tid, hur som så har vi haft det skönt och hon fick sin bil fixad. Så nu kan hon åka ett tag till ..........

Här är kallt som tusan nu igen !!!
Cirka minus 16 grader för tillfället men inomhus är det varmt och gott.
Jag har en massa levande ljus tända och sitter i soffan med en hund på var sida om mig.
Fikar, läser och löser korsord.
Har kollat på en gammal film, Gostbusters, i em. En klassiker ........ så sköööön !!!
För övrigt så är det lugna puckar här.
Jag har kokt min skinka som jag köpte igår, nu ska den griljeras, skivas och frysas i lagoma portioner. Suverän "bra att ha mat" .........

Imorgon så blir det till att fara till La stada.
Lite jobb hos husse och sedan ska jag till frissan.
Klipp och lite ny färg på det annars råttfärgade barret ska väl fräscha till kärringen !!!

So long

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards