Alla inlägg den 2 december 2009

Av Karin - 2 december 2009 08:30


Min husse ........ min älskling !!!!
När jag sitter o bloggar och har mig så är han ute i arla morgonstund och riggar motor- och kupévärmare i min bil !!!!!!!!!
Tankeöverföring eller telepati ???


PUSS

Av Karin - 2 december 2009 06:30

BURRRRR


Minusgrader idag !!
6 stycken närmare bestämt, det är klart ute och månen skiner in genom fönstren.
Bilen lär väl vara som en iskub !!
Får försöka röja i garaget så jag kan ställa in den. Motorvärmaren glömdes att sättas i igår kväll men jag överlever nog ändå. Det blir till att starta och skrapa ..........

Dagen till ära så blev det bacon i omeletten och liiiiite grädde, stekte dock i olivolja och dränkte den efteråt i densamma.
Doggsen här är precis galna i våra feta vanor.
Fixa står ofta och slickar golvet framför spisen, när vi lagat mat.
Båda gillar att få en slick grädde i maten och husse har skämt bort dem med att dom får slicka frukosttallriken innan den går in i diskmaskinen.  (Tidigare var det gröttallriken.)
De studsar runt mig oxo när jag ätit färdigt och det händer väl att de även får smaka av mig.
Det kanske är bra för pälsen !!!!!

Planerar kvällens måltid. Jag tog upp entrecote ur frysen, den som blev över i söndags.
Jag hade köpt en hel bit och fick ut två stora fina skivor men resten blev bara sladder så det åkte in i frysen.  Strimlar nog det ikväll och hittar på nått .............

Hopp in i duschen .........

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards