Alla inlägg den 4 december 2009

Av Karin - 4 december 2009 17:45

Snart kommer boysen

Igår 17:31 



Nu är det helg !!!!
Jag har bakat den berömda kladdkakan nu, den står på svalning i kylen.
Höll på att hosta ihjäl mig på kuppen ........
Formhelvetet som jag gräddade den i läckte i ugnen så det osar fett i hela huset.
Jag har haft dörrarna öppna åt alla håll men det är svårt att bli av med oset.



Nu kommer boysen!!!


Mors kors som Malthe säger


Av Karin - 4 december 2009 06:24

FREEEEEEEEDAG !!!!

Idag 06:20 



Mitt fredagsmorronvrål !!!
Jag fullkomligt älskar fredagar.
Kort dag på jobbet och vetskapen om att två lediga dagar är på ingående.
Ikväll kommer barnbarnen hit för att sova över och tillbringa lördagen hos oss.
Deras föräldrar ska åka till Ullared och shoppa !!
Stackars satar .......... föräldrarna alltså.
Vi kommer i alla fall att ha det jättemysigt, boysen är så underbara.
Snällare barn får man leta efter !!!
Klurar på vad vi ska bjuda dem på för gott.
Kladdkaka ...... hemmagjord glass ...... ischoklad ...........
I matväg äter de det mesta så där är inga problem alls, men det får bli nått extra smarrigt.

Sååå, "kokta m smör" är återinfört i min frukostvana.
Dagens lunchlåda får jag grabba i frysen när jag åker till jobbet.
Gårdagens middag blev en omelett med två kabanozkorvar i bitar i.
Ensam hemma och då fick det bli "snabbmat" .

Hopp in i duschen ..........


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards