Alla inlägg den 6 december 2009

Av Karin - 6 december 2009 09:45



Vad göra en dag som denna

Idag 09:40 



Mornar mig vid datan som alltid, surfar runt bland alla nyhetssidor och en massa bloggvänner.
Numera är det en massa LCHF-sidor som måste kollas in oxo.
Sitter och funderar på vad jag ska hitta på idag.
Det blir väl som vanligt lite städ och tvätt ..........
Kött är upplockat ur frysen för en lite senare middag. Till det blir vår favoritgratäng på blomkål o broccolli.
Frukosten blir ju alltid lite senare och längre på helgerna så vi brukar hoppa lunchen då.


Husse kör radio hela helgen, nån slags tävling, med sin nyuppsatta parabol.
Vilket innebär att han sitter med ett par hörlurar på sig vid radion i tre dygn, eller rättare sagt när månen är uppe fredag till söndag. 


Så det är jag och doggsen ...........
De väntar som vanligt på vår sedvanliga helg-långprommis. Just nu är jag belägrad, en på var sida om mig i soffan, vid minsta rörelse på att resa sig så är de på hugget direkt.
Så jag får väl sitta här en stund  ........
Det är ett jäkla skit nu att gå ut med dem i skogen, de blir så JÄVLA SKITIGA.
Vilket innebär en tvätt varje gång ........ eller åtminstone en rejäl dusch av ben och magar.


Lika bra att ta sig i kragen och ge sig ut .....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards