Alla inlägg den 15 december 2009

Av Karin - 15 december 2009 06:27

Nu blev det vinter

Idag 06:25 



5 cm snöööö !!!!
Allting är vitt vitt vitt ............ tjoooohooooo !!!
Hoppas det får vara kvar över julen nu, åtminstone.
Det gör allt så mycket trevligare och ljusare.
Doggsen springer ut och in här nu och är överlyckliga !!!! De älskar snö.

Läkarbesöket igår gick som smort. Mitt blodtryck ligger perfekt nu !! Hjärtklappningen/svallningarna tros komma av en av mina mediciner. Så därför ska vi byta sort och testa en annan för att se om mina besvär blir mindre.
Vi ska höras via mail om hur det går.
Jag berättade om mitt nya liv som LCHF:are och då flinade han bara.
Kommentaren jag fick var "huvudsaken är att du mår bra".

Lussefirandet på kvällen var så trevligt. Barnbarnets förskoleklass framförde en massa sånger och var så duktiga och sjöng så fint.
Efteråt blev det lussefika med karedmummakaffe och barnbarnsbakade pepparkakor. Självklart smakade farmor på en pepparkaksgubbe!!

Nu väntar ännu en arbetsdag, med bacon & ägg i magen känner jag mig mätt och glad.
I lunchlådan ligger en laxfilé och coleslaw till den.

Hopp in i duschen .......


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards