Alla inlägg den 28 november 2009

Av Karin - 28 november 2009 17:00

STAKEN ÄR FRAMME


Jösses vad jag har fixat en massa idag.
Fast bara sånt som är kul ........
Plockade fram alla stakar och stjärnor på fm efter vår långprommis.
 Dessa är nu tända överallt plus att en massa värmeljus lyser upp här och var.
Lagade en gryta till middag på skinkstek, bacon, svamp, purjolök, creme fraiche och grädde.
Till det blev det kokt blomkål ......... passar till nästan allt.

Efter maten och disken så gjorde jag ischoklad, den står nu i kylen för att stelna.
Fick lust att testa saffrans Ooppsies som jag hittade hos monique .
Dessa är nu gräddade och ska inmundigas till kaffet om en stund.

Just nu tar jag igen mig i soffan ......... sitter och bara njuter och myser.
Fint i fönstren och saffransdoften som sprider lite extra krydda på lördags eftermiddagen.
Mmmmmm ..........


Av Karin - 28 november 2009 12:29

SKÖNA LÖRDAG

 

Jag älskar dessa helger !!!
Idag har jag inga som helst krav på mig. Skulle vara de två som ligger på golvet här och väntar på skogsprommisen då. Men det är inget krav, det är en nödvändighet för mitt, vårt välbefinnande.
Som vi njuter av det !!!
Husse bjöd på bacon & ägg till frukost idag.
Fint att bara kliva ur sängen och sätta sig vid frukostbordet. *ler*

Funderar på att testa lite recept idag, ischokladen t ex. Hittade en kladdkaka på forumet här som jag ska testa men jag väntar inga kaffegäster så då kanske det är lite mycket att göra till oss två.
Hmm ..... får väl bjuda hit nån kanske ........... eller.
Husse håller på med sin antenn !!! Så han är inte så social just nu ........
Ett megaprojekt som bara en inbiten radioamatör kan förstå värdet i !!???

http://www.sm4ive.com/dish.htm

So long

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards