Alla inlägg den 25 november 2009

Av Karin - 25 november 2009 06:29

 

Rise and shine !!


.... eller upp o hoppa på ren svenska !!!

Onsdag och mitten på arbetsveckan, det känns bra. Snart är det helg igen.
Idag ligger utetempen på nollan, alltså lite kallare än vad det har varit nu en tid.
Sörplar kaffe m grädde och läser nyheter och andras bloggar på nätet.
En morgonvana som blivit ganska inbiten vid det här laget.
Frukost idag blev "två kokta m smör", enkelt och mättande, och jag tycker det är jättegott.
Körde lite bacon & ägg förra veckan men det där stekta ..........
vette fan alltså .......... 5.30 på morgonen!!???

Igår fixade husse kvällsmaten, det blev husses special, torsk i ugnen.
Tyvärr så räckte det inte till matlådor så det blir en "reserva"  från frysen idag.
 Vet inte riktigt vad det är i ............. spännande !!!

För övrigt så ska jag till vetten med mina doggar på middagen idag.
De ska sprutas en andra gång mot rävsskabb.
Svårställd diagnos tidigare men det hjälpte med denna behandling.
Nu ska lilla Fixas päls bara växa ut igen.
Men vi har god tid på oss, nästa utställning blir inte förräns i april nästa år.

Hopp in i duschen

Av Karin - 25 november 2009 06:00

Look what husse dragged in ....


En ny TV, en ännu större än den vi redan har .......
Denna är ju förståss en platt en och hela 50 tum !!!!!! Vojne vojne ............
Så nu har han sysselsättning resten av kvällen.
Jag får hålla mig till min dator och se om nån är i gång på chatten.


Veterinärbesöket gick galant !!!
Mina doggs är så underbart hanterbara. De är ju vana att stå på trimbordet i timtal ibland när det är hundutställningdags.  Det ska redas ut och klippas päls, kloklippning och öronrens.
Mycket pyssel blir det. 


Hannah, vår dotter ringde idag. Hon hade fått arbetsshema inför julen och det innebär att hon kommer hem till oss den 21 och stannar i 8 dagar !!!!!
Jjjiiipppiiiii ........
Fan va vi ska mysa och ha det gött !!!
Massor av hundpromenader lär det bli och kanske ett och annat vildsvinssafari.


So long


/Karin

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards