Alla inlägg den 12 november 2009

Av Karin - 12 november 2009 10:08


Jag är sjuk och hemma från jobbet idag !!!

Huvvet känns som en protes.

Ont i bihålor och bak i nacken, armar o ben värker och jag känner mig allmänt risig och hängig.

Ingen feber dock ....... tror jag.


Jag har som tidigare framgått börjat blogga en del på LCHF.se.

Det är en medlemssite som man betalar en del för och får en massa tillbaka.

Husse och jag har ju sedan en tid, snart 3 månader, lagt om vår kost till LCHF.

Low Carb High Fat, för de som inte vet.

För den som är nyfiken finns info här: http://www.lchf.se/Hem/IntroduktiontillLCHF/tabid/119/Default.aspx

Detta har resulterat i att vi mår kanonbra !!!

Vi är mycket piggare, sover bättre, skiter bättre och fan vet om vi inte ser bättre oxo ........

ett extra plus är att vi går ned i vikt. Det funkar !!!!!!!


Jag har två PT här, mina Personliga Tränare, som tycker att jag är skittråkig !!!!!

Det gäller att sitta stilla i soffan. För så fort jag rör mig så tror de att vi ska uuuuttt!!!!

Tricket att släppa ut dem i trädgården går de inte på längre ........ de lär sig snabbt.

Det blir väl så när vi alltid är på G ..........

Får stoppa i mig Alvedon och ge mig ut en kortis med dem, om jag orkar vill säga.


Jag har en galen Talgoxe utanför fönstret här ...........

den går till attack mot rutan: "MERA MAT" är nog budskapet!!


Tjing på er



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards