Alla inlägg den 24 november 2009

Av Karin - 24 november 2009 22:20

Fyra veckor kvar, snart är det jul


Har tänkt vid flera tillfällen den här veckan, snart är det jul och jag känner absolut ingen som helst julkänsla !!  Det är inte klokt vad fort den här hösten har passerat.
Kanske är det faktum att jag mått/mår så bra som det känns så.
Jag har haft lite höstdepressioner de sista åren, sviter efter en riktig "väggkrasch"  2005.
Allt har bara känts så jäkla jobbigt.
Det är stor skillnad i höst.  Det finns mångt och mycket som jag retat/stört mig på tidigare men de sista månaderna tar jag det mesta med ett leende istället.
Det MÅSTE vara maten som har gjort denna omvälvande personlighets förändring.
Eller oxo är det fettet som stigit mig åt huvvet.

Jag mår såååå jäkla bra !!!!!!

Till helgen ska det inhandlas lite julstjärnor till fönstren. Stakar och stjärnor ska plockas fram.
Funderar på att införskaffa nån ny variant, det vore skoj. Det finns ju så mycket fint
Kanske att man får lite mer julkänsla då.
Har en del recept som jag ska testa innan jul oxo, sånt som jag tänker bjuda familjen på.
Det kommer att bli LCHF för hela slanten !!!!!

That´s all folks ......... gnattis !!

/Karin

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards