Alla inlägg den 12 december 2008

Av Karin - 12 december 2008 06:06


Det blev fredag denna vecka oxo !!!

Här vräker snön ner, nu igen. Vi fick väl 1 dm under gårdagen men det regnade nästan igår kväll så det har krympt en del under natten.

Tandläkarbesöket gick bra igår, tanden är död, rotkanalen är fylld och själva tanden är fylld provisoriskt. Jag är nästan 3000:- fattigare och då är det inte klart än !!!  Nåväl jag vill ju inte gå tandlös !!???


Ikväll blir det julbord men ärligt talat så har jag ingen större lust att gå. Det känns som om det kvittar. Sitter hellre hemma i soffan och har det lugnt o skönt en fredagskväll ...............

Helgen går i städningens tecken, det behövs lite röjning här och var.

Återvinningsstationen ska bl annat få besök.

Det ska även bli lite lagottoröjning, vilket innebär pälsklipp!!

Jag ska testa trimmer på en av hundarna  *asg*

De har alldeles för mycket päls för det här väderläget, snöbollslagotto blir de bara de trär ut snoken genom dörren.


Hopp in i duschen ......









Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards