Alla inlägg den 2 december 2008

Av Karin - 2 december 2008 06:03


..... eller morgen som de säger i Tyskland .

Trevligt folk, tyskarna, när man campar eller bor på gasthaus/hotell så hälsar alla på alla. Det är ett jäkla hälsande ....... morgen .....morgen ....morgen!!!

men väldigt trevligt. När jag tänker efter så är det nog så lite varstans nere i Europa. Åsså kommer man tillbaka till Sverige på semesterresan och hälsar så på folk, då tittar de på en som om man vore dum i huvvet !!!!?????


Här regnar det idag!! Fortsatt mildväder och det har lovats snöööööö.

Idag blir det dubbeljobba, först mitt vanliga jobb sedan bär det av in till Lars för att sköta hans bokföring.

Kroppen känns lite här och var idag men inget jag klagar över.

Däremot så sträckte jag mig i låret på ridhusträningen i söndags och det känns !!!!! Men der blir bättre frampå dagen när man kommit igång så .........


Hopp in i duschen ......

      

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards