Alla inlägg den 3 december 2008

Av Karin - 3 december 2008 06:08


Idag bär det av till Örebro innan jobbet. Ska till sjukhuset på mammografi.

En förmån som man ska ta tillvara på !!!

Nu har de flyttat denna undersökningsplats ännu en gång!! Jag tror det är fjärde gången under de år som jag blivit "fotad" som de flyttat.

Får åka i god tid så jag hittar dit för vi har ett STORT sjukhus här i stan, tycker jag. Det värsta är väl att hitta en parkeringsplats, där är konstant fullt.


Det snöblaskar ute och tempen ligger runt nollan.

Så blött och tråkigt det här vädret är, doggsen hinner inte torka mellan prommisarna ens. Efter lunchprommisen igår så var de dyngsura, åtminstone Fixa som satt som en liten frysskit och ville bara vara i knät och bli värmd. Det hjälper inte hur mycket man än torkar henne så skakar hon som ett asplöv !!


Nähäpp, dags att samla in snuttarna i kassen och dra !!


Hopp in i duschen .......


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards