Alla inlägg den 8 december 2008

Av Karin - 8 december 2008 16:47


Full fart hela dagen !!!

Allt har gått sååå bra, bouppteckningen är påbörjad, gravsättning av urnan, lunchen blev god och omtyckt. Efter kaffe på maten så delade vi på lite saker som fanns kvar och mina syskon med respektive åkte hem till sitt.

Doggsen och jag tog en lååångprommis och efter den så åkte vi till "Lasse i Mellösa" för att köpa blommor.

Det blev stora och små vita julstjärnor, vita amaryllis som kommer att blomma lagom till jul och lite annat smått och gott.

I år hoppar jag över de vita hyacinterna *snyft* eftersom jag inte klarar av doften på dem längre. Ifjol stod de utomhus nästan hela julen.


Nu ska jag in i soffan och mysa med lagottochicksen .........

Av Karin - 8 december 2008 06:40


 ....... och en dag vag.

Trött som en gnu men piggnar väl till vad det lider.

Har ju en del uppdrag idag som jag berättat tidigare om så jag ska iväg men en timma senare än vanligt.

Detta är näst sista jobbveckan nu !!!!!

Fatta vad skönt det ska bli med lite ledighet, som vanligt kommer väl tiden att bara rusa förbi då men man bör väl hinna ta igen sig en del i alla fall.

Fylla dagarna är ju inga problem, det lär bli mycket hundprommisar först och främst. Sköna em när det börjar skymma vid tretiden med fika, levande ljus och soffmys. "Sagan om ringen" filmerna lär väl rulla i år igen, det har ju blivit lite tradition numera.

Nääää nu får jag sluta !!!!! Blir ju så längtansfylld annars ..........


Här ska dukas och förberedas dagens lunch nu så det bara är att fixa det sista när vi kommer hem hit senare.

 .....upp o hoppa


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards