Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av Karin - 27 oktober 2008 18:29


Mina pengar har kommit till rätta!!!

Eller rättare sagt de hade kommit dit de skulle men mottagningsservern på SKK hade fått spatt.  Jag var väl aldrig direkt orolig men man vill ju veta att det funkar.


Det var fasiken vad mörkt det blev tidigt på em nu !!!! Doggsen och jag gick vår vanliga afterworkrunda och när vi kom hem var det nästan becksvart.

Tänk vad mycket en timma kan göra!!

Hädanefter så får vi gå vår runda på orten där jag jobbar.


Nu hägrar soffan!!!!!

Ska bara brygga mig lite gott kaffe först. Har lite kvar att lösa på söndagskrysset i NA, få se om det har klarnat något sedan igår.


Moss moss


Av Karin - 27 oktober 2008 06:01


Dags för en ny vecka. En kort vecka, jag har tagit ledigt på fredag så jag ska få lite mer helgkänsla, åsså kommer ju Hannah & Co.


Gårdagen förflöt i en stilla lunk och jag fick en massa gjort!!

Ja ja ja, jag vet att jag sa att jag skulle ta det lugnt och det gjorde jag.

Jag rensade ibland mors papper, gamla räkningar m m, och gjorde klart för bouppteckningen. När jag ändå var i farten att rensa så rensade jag även i mina gamla papper, faan vad man samlar på sig en massa.


Pelargonerna i grovköket fick sig en genomgång och lite vatten.

Jag hann även med lite hundvård, kloklippning och utredning av lite päls.

Sedan fick vi ett diskmaskinshaveri på sena em!!!

Lars fixade och donade och konstaterade ett slangläckage. Våra små husdjur, mössen, hade varit och gnagt på elkablar och en annan plastgrunka

så det var läckage på två ställen och risk för elfel.

Ny slang och plastgrunka införskaffas idag, elkablarna lindas och råttfällorna laddas !!!!!!!!


Nu sparkar jag igång den här arbetsveckan och hoppas att den går fort!!

Hopp in i duschen .......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards