Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av Karin - 23 oktober 2008 22:18


 ..... och ögonen hänger som sladdlampor!!!!

Är ganska redo för säng/ryggläge m a o.

Det värsta är att jag kvicknar till lite när jag tvättar mig o bruschar tänderna. Jag har börjat med avslappningsövningar när jag lägger mig och det funkar riktigt bra.


Har haft en helvetisk dag på jobbet idag, vid niotiden i morse var det bara sååååå nära att jag höll på att flippa ur totalt, ta mina grejer o doggsen och bara gå därifrån ...........................

Läste hos Trollpackan om dagens tarotkort och orden: 

 Den enda som kan ändra på något är du själv.

Får nog fan ta tag i det här nu ........... snart!!


P och K alla bloggers

Av Karin - 23 oktober 2008 06:10


Har faktiskt fått sova riktigt skapligt inatt!!!

Förutom en rejäl hostattack vid ettiden då men somnade om direkt.

Skönt skönt!!

Gårdagen förflöt i en rasande fart, kom hem sent och var helt slut som människa, kändes det som.

Jag hann i alla fall in till butiken som säljer Ice-bug-skorna igår. De skulle få in hela sortimentet av Icebugskor inom två veckor. Jag bad dem att lägga undan ett par som jag är helt såld på och meddela mig när de kommit in.

Jag bara SKA ha såna där skor!!!!!

De kanske vore nått för agilityn, jag som har så lätt för att halka och snubbla. Hmmm .......


Idag ska det handlas mat!!

Jag rensade/städade ur mina skåp i helgen som gick, på gammalt mjöl m m  m m. Fick en konstig lust att baka matbröd men hade inte alla grejer hemma så nu ska det införskaffas idag.

Hoppas lusten återkommer  .......


Hopp in i duschen .....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards