Alla inlägg den 25 oktober 2008

Av Karin - 25 oktober 2008 16:09


...... på bordet här,

säg mig vart mina penningar är!!?????


Anmälde båda doggsen till STORA Stockholm för drygt en timme sedan.

Gjorde som jag alltid gör med betalning via internetbanken. När betalningen är gjord kommer man ju tillbaka till SKK:s sida för att få en bekräftelse och så även idag men istället för bekräftelse så står det att betalningen ej är gjord. Hmmmm ......

Kollat mitt bankkonto och pengarna är dragna !!!!!

Får välan avvakta och se vad som händer. Är det nån som ser till några hundringar som är ute på vift i cyberspace så är det mina!!!


Nyduschad och fin ska jag sätta fart med middan .........

Av Karin - 25 oktober 2008 15:01


Husse har "byggt" oss en slalombana idag !!!

Han har köpt elrör, tror jag det heter, delat dem i lika längder och satt ner dem i gräsmattan. Voilá !!!!

Vi har varit ute och testat och det funkade ypperligt. Lite kort bara, 6 pinnar men husse köper mer rör och bygger på i veckan.

Slalom är ju det som tar tid att lära/nöta in så nu ska det nötas och tränas!!! 

Det var några på kursen som gjort så hemma och de hundarna var ju de som fixade slalombanan bäst.


Hejåhå, träna på .....

Av Karin - 25 oktober 2008 14:44


Idag har jag gjort något som legat över mig en längre tid, jag har städat bilen!!!!  Jag har dammsugit och skurat invändigt, putsat bakrutan fri från lagottonosar och alla gummimattor har skurats riktigt rena.

Doggsens pläd är oxo tvättad och rena hundhanddukar ligger på plats för eventuella blötdjur som vill åka med.

Hade tänkt att ta utsidan oxo men frös så förbenat om händerna så jag hoppar över det idag.


Dagen började med en skogsprommis i snålblåsten. Efter den så var jag hos Arne och köpte ägg, potatis och rödbetor ...........kravodlat så det förslår.

Det blir sen middag idag, framåt 5, 6 snåret har vi tänkt.

Då blir det bakad potatis, kaviar-lök-cremefraiche-röra och stekt lax.

Mmmmmm ........





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards