Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av Karin - 11 oktober 2008 15:27


Idag har jag hunnit med en hel del !!!!

Började dagen med en skogsrunda med doggs och gubbe för att sedan fara till Malthes födelsedagskalas.

Gott fika med tårta bl annat och lite barnbarnsmys.

Mådde ganska pyton hela tiden där, för när jag hoppade in i Lars bil fick jag världens hostanfall. Han hade sin bil utlånad igår och den som kört den hade tydligen haft nått rakvatten på sig som retade mina luftvägar nått så grönjävligt .............. *suck*


Hemkomna från kalaset så har vi varit till återvinningen med massor av plåt, plast, glas och papper .......

Var även en sväng till kyrkogården och titta till graven. Tog bort blommorna från begravningen, de såg en aningen bedagade ut, och tände ett ljus.


Här blir det middag sent idag. Det är lite mysigt att äta när det börjar mörkna ute och man kan tända lite ljus  och mysa ordentligt.

Känner mig ovanligt avslappnad för tillfället .............


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards