Alla inlägg den 13 december 2007

Av Karin - 13 december 2007 21:55


Jag och Basta ska ju till Stora Stockholm på lördag. Nu har husse fått för sig att han eventuellt ska följa med dit.

Problemet blir då: "var gör vi av den lilla Fixan!!!????" Hon får nämligen inte komma in på utställningen.

Alt.1: Hon får vara hos sonen m familj

Alt.2: Vi smugglar in henne på Stora Sthlm


Det lär bli Alt.1 men då blir ju det största dilemmat hur jag ska klara mig utan henne i över ett dygn !!!!!!!

Jag måste ju lämna henne redan imorgon kväll eftersom vi åker tidigt lördagmorgon och hämtning blir det efter julbordet på kvällen.

Well well jag har ju Basta och husse och alla andra Lagottosanassarna som vi känner .............


Studs i säng ....





Av Karin - 13 december 2007 06:02


Tänk att det är Lucia och jag känner inte den minsta lilla julkänsla .....

Inte lär man väl få se nån Lucia i verkliga livet heller!! På barnbarnens lussefirande på dagis är alla mor- och farföräldrar bannlysta *snyft*.


Jag kämpar vidare på jobbet med arbete upp till öronen eller om det rent av är över huvvet på mig nu .........

Det ska bli skönt med ledighet!!!!!!!


Just nu ser jag framemot helgen, vi ska ju till Stora Stockholm på lördag, och att få träffa en massa goa, trevliga Lagottomänniskor.


Är det någon som vet hur en utsvulten, hungrande och nästan döende av svält, Lagotto låter??????? Jag vet !!!!!!

Fixa för ett jäkla väsen just nu för hon är HUNGRIG!!!!!


Dogfoodtime ...........


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards