Alla inlägg den 4 december 2007

Av Karin - 4 december 2007 06:10


Kände för första gången i år lite julstress igår!!! Kom på att nästa helg ska jag till Stockholm på hundutställning på  dagen och på kvällen är det julfest med jobbet, Örebros längsta julbord och underhållning av Sven-Erik Magnusson/Sven-Ingvars. Trevligt värre men vad ska jag ta på mig !!!?????

Måste ut o shoppa lite, både kläder och julklappar.

Började räkna och kom fram till att det inte var så huggarns många dagar kvar, hmmm.

Får ta det denna helg som kommer nu för mig veterligen har jag inget inplanerat då. Puuuhh ......


Anmälan är gjord till My dog, Göteborg !!!!! Undra om det är något mer jag ska komma ihåg .............

Joooo släpa mig iväg till jobbet med min ONDA höft, jag har inte sovit många timmar inatt!!!! Dopad med värktabletter kastar jag mig in i duschen och tisdagen ....................






Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards