Alla inlägg den 7 oktober 2007

Av Karin - 7 oktober 2007 21:58


Söndagkväll .......... och vi är utvilade och nöjda med helgen som gått!!???

Jao i stort sett så, har väl hunnit med en del av vad jag hade tänkt göra.

Så var det dags att ladda om batterierna inför en ny arbetsvecka.

Jag har en hel del på agnedan denna vecka så den kommer säkert att gå extra fort då.

Till frissan imorgon kväll, Malthe fyller 4 år och kurs på onsdag, handlardag på torsdag och till helgen kommer Hannah & Co.

Åsså är det skatt/momsdeklaration denna veckan oxo!!!!!

Ja det lär bli fullt upp!


Fy faaan va´ segt det är på bloggagratis!!!!!


Nu knyter jag mig ......... mors kors




Av Karin - 7 oktober 2007 14:16


Nu är båda doggarna badade och rena fina, för en stund i alla fall.  *ler*

Bastas päls är utredd, det fanns inga stora tovor, men hon verkar vara i fällning för jag fick en STOR hårboll efter att kammat och kardat igenom henne, åsså klippte vi klorna.

Den lilla skrutten har fått öronrengöring, kloklippning och även lite pälsputs. Hon blev såååå fin och är sååååååå duktig på bordet, det är som om hon aldrig gjort annat.

Hon böka lite vid kloklippningen idag men det kanske tog lite för lång tid idag med allt grejande.


Nu har även matte duschat och känner sig så tillfreds att hon tänker sätta sig i soffan och vänta på em-fika !!!?????


So long


Av Karin - 7 oktober 2007 10:24


Jag har faktiskt redan varit ute och fått en massa gjort!!!

Plockat undan trädgårdsmöblerna och tömt altanen på en massa annan bröte.

Nu har jag bara olivträdet och två lådor  med hängpelargoner kvar på altanen.

Fixa lyckades hitta ett ställe som var exemplariskt att skita ner sig på, en jordig rabatt med spirea-buskar, hon sprang där fram o tillbaka tills hon var mer svart än vit ..........

Så nu har det badats och nu ska det sovas ....... under tiden smiter Basta och jag på en långprommis.


CU later  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards