Alla inlägg den 1 oktober 2007

Av Karin - 1 oktober 2007 22:34


...att pallra sig i säng sa Hannah!!!!!!!

Nu går väl skam på torra land när barnen säger åt sina föräldrar att gå och lägga sig. *asg*

Jag fastnade på "msn" med en av mina tanter och då rinner tiden iväg.


Ensamt är det utan gubben ......... tur att han kommer hem imorgon.

Doggsen de bara sover, inte mycket sällskap där inte .........


Var och hälsade på mor tidigare i kväll, serva henne med lite toalettartiklar, blommor och godis. Jeeesus va´ glad hon blir !!!!!!

Hon undrade var jag hade den lille kissen (Fixa), hade en del att bära på så jag tog inte med henne in. Jag lovade att ta med henne nästa gång.


Sleep tight .....

Av Karin - 1 oktober 2007 05:58


Ny vecka och ny månad.

Lars har åkt redan, på väg till Göteborg för en tvådagars kurs. Han är hemma imorgon kväll igen.

Det är svart ute och det verkar att vara mulet men det är varmt, 11 - 12 grader.


I kväll är det månadsmöte på brukshundsklubben, får se om jag åker dit.

Känns lite tråkigt att ha hundarna i bilen, den lilla i synnerhet, hon behöver hem och fara runt lite på tomten och busa loss ...... så vi får se.


Idag opereras min förra chefs (SEP som dog i somras) fru för en elakartad stor tumör i magen. Enligt läkarna ser det mörkt ut.

Vi på jobbet hoppas för hennes skull att det går bra. Det här är så tråkigt!!

Människor som jobbar och sliter hela sitt liv och ska äntligen försöka njuta av att vara lediga/pensionärer.

Först dör han åsså detta nu ..........




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards