Alla inlägg under november 2011

Av Karin - 7 november 2011 05:49


Dags att återvända till brottsplaten, stenbrottet .......

Hostan är skapligt bra.

Ryggen den smärtar fortfarande i vissa lägen men nu kan jag röra mig mer och mer utan att

det gör allt för jävla ont.

Den stukade foten har jag fortfarande ont i, den skiftar fint i blågrönt nu.

Med en rejäl känga så kan jag gå som folk.

Sååå jag hankar mig fram .......

Jag får ta det lugnt så klarar det sig nog.


Hopp in i duschen ......

Av Karin - 6 november 2011 17:15


Doggsen eller rättare sagt Tristan satte fart på oss redan vid sjutiden.

Så det var bara att ta tag i livet igen .......

Långfrukost med ljusmys och mycket snack.  *me like*

Vi for i bilar till Sandvad för att gå en doggprommis på lite annan mark.

Det blev 5 kilometersrundan.

Både folk och fä var ganska nöjda efter den.

Hanna och jag hade gjort en sökruta och grävt ner lite gotlandstryffel innan,

så det blev lite sök när vi kom hem igen.

Alla doggsen letade fint och fann det vi gömt.

Lite mat och sedan for stockholmarna hemåt.


Ryggläge i soffan med värmedynan var inga fel !!!!!

Av Karin - 5 november 2011 16:15


Vi sov länge !!

Åt en god frukost med levande ljus ...... lääänge.

Tog en skogsprommis med alla doggsen.

Jag tog på mig en rejäl känga och det funkade riktigt bra med min stukade fot.

Ryggen mår mycket bättre !!!!

Lite matlagning för min del och Hanna byggde en fin tårta.

Sonen med familj och svärfar dök upp på sen em.

Trevligt med stugan full med folk !!!

Av Karin - 4 november 2011 16:45


...... men långt ifrån bra.

Hanna och jag tog en tur till Marieberg för att inhandla mat till helgen.

Äta bör man ......

Vi passade på att luncha där !!

Skönt att komma hem, det var jobbigt !!!


Av Karin - 3 november 2011 16:15


Idag är det 32 år sedan hon föddes, våran Hanna.

En sån där dag som man minns, ALLT vad som gjordes

Hon kommer hit ikväll så vi får gratta henne på riktigt.

Ryggen är kanske något bättre idag !!!!

Foten är det definitivt inte !!!!

Det blir lugna gatan ett tag till ........

Av Karin - 2 november 2011 13:15


Ryggen har samma status idag .......... ont som satan !!!!

Upprätt går skapligt bra men ryggläge är bäst.

På inrådan av Hanna så har jag införskaffat Voltaren och börjat medicinera.

Få se om det hjälper .......

Tog en prommis med doggsen i lugn och ro och vad gör jag !!!!!

Trampar snett och stukar till foten så iiiiin iiiii ........

Det är min vanliga "stukfot", den som brukar lägga sig ner så fint av allt stukande.

Men idag gjorde jag nått annat med den det bara krasa i foten.

Fy faaaan ......

Av Karin - 1 november 2011 17:45


Inte så mycket mer än det jag redan visste.

Min hosta är som den är, inte mycket att göra åt !!!

Jätteutredningen som gjordes 2003 gäller fortfarande.

Jag har så kallade "sensoriskt hyperreaktiva" luftvägar.

Min arma rygg ville han inte tala om ......... fast jag försökte.

En sak i taget !!!!

Det är tur att det finns värktabletter ...... 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards