Alla inlägg under november 2011

Av Karin - 15 november 2011 05:52

Av Karin - 14 november 2011 05:53


Det är måndag igen !!!!!

En hel arbetsvecka framför sig !!!!!

Det är kallt och mörkt och jag skulle bara vilja krypa ner i sängen igen.

Men nu är jag ju uppe så det är bara att hänga i ..........

Få se vad denna vecka kan innehålla.

Jag ska vänta på min Arrak-jacka !!!

Gillar jackor med fasta reflexer, hatar såna man ska sätta på sig och när man behöver dem så ligger de på fel ställe.

Vi väntar på att "husses affärer" ska gå framåt.

Spännande är det så det förslår !!!

Får berätta mer när allt gått i lås.


HOpp in i duschen .....

Av Karin - 13 november 2011 17:45


Trodde jag att jag skulle kunna fixa med men icke sa Nicke.

Asont i ryggen igen !!!

Det fick bli en lugn dag .......

Efter vår traditionella helgfrukost så drog vi en skogsrunda.

Husse skifta däck på min bil !!!  *thanks*

Jag titta och hejja på.

Kunde inte göra så mycket mer ......

Tvättmaskinen fick gå hela dagen, det är ju inte sååå jobbigt att byta kläder i den.

Fixa fick en tur på trimbordet, hennes öron var i stort behov av plock och rengöring.

Jag redde ut en del tovor oxo men fick hejda mig, får ta bad och en riktig fix nästa helg.

OM ryggen tilllåter !!!


Jag gjorde Biff Stroganoff till middag med blomkålsris till.

Kanongott !!!


Soffa, TV och Wordfeud nu ........

Av Karin - 12 november 2011 17:15


Frukost i lugn och ro.

Ut med doggsen på en långprommis !!

Sedan försvann dagen i ett huj .........

Ett möte med husses revisor var inplanerat.

Det skulle Fars Dagsfiras hos svärfarsgubben och träffa svåger o svägerska där.

Vi avslutade dagen med en utskuren biff och bearnaise samt en massa diskussioner

och planer om framtiden.



Av Karin - 11 november 2011 05:52


........ och dimmigt !!!

Hellre det än regn i alla fall.

Jag ser fram emot helgens ledighet, trots att det finns en hel massa "to do".

Det är mycket nu !!!

Plus att lite Farsdagsfirande oxo ska hinnas med.


Fick besked igår om min trasiga jacka, från Engelssons.

( den som gick sönder i dragsko och i fickan)

Jag skulle få en ny men det fanns inte den färgen jag vill ha, så jag får pengarna tillbaka.

Funderar istället på en sån här http://www.arrakoutdoor.com/shop/index.php?do=prod&art=163&parent01=324&parent02=&parent03=&sida_nr=1

Bra att synas !!!


Full fart mot helgen !!!!!


Hopp in duschen ........

Av Karin - 10 november 2011 05:52


Snart är det helg igen.   *me like*

Jag börjar att komma ikapp ordentligt på jobbet nu, räknar med att fixa det sista idag.

Ryggen känns bättre och bättre, bara lite ont och stelt när jag suttit länge.

Gårdagen var en solig härlig dag !!!

Idag är det varmare ute och ganska dimmigt .......

Förra året kom vintern/snön den här dagen, hoppas att det dröjer med detta i år.

Lagom till jul med lite snö, tycker jag. 

Vinterdäcken ska sättas på bilen i helgen i alla fall, utifall att ........

Handlardag idag ........ fan vet jag ska handla, förråden är ganska fyllda.

Well well, nått hittar jag säkert på.


Hopp in i duschen .......



Av Karin - 9 november 2011 05:51


En läcker måne och riklig frost ute.

Törs man hoppas på en solig dag kanske !!???

Tänk att solen, ljuset gör så mycket den här tiden på året.

Ryggen är fortfarande öm och inte helt bra, men mycket mycket bättre.

Jag får ta det lilla lugna ett tag tlll .......

Idag blir det dubbeljobb, ska in till husse efter ordinarie dagsverke.

Så det lär bli en lång dag.


Hopp in i duschen ......

Av Karin - 8 november 2011 05:53


Mörkt när man åker till jobbet och när man åker hem ........

Gårdagen var smått kaotisk !!

Pappershögarna på mitt bord var stora ........

Betade av en hel del dock under dagen men har mycket kvar.

Efter en dag på jobbet så är hostan tillbaka !!!!

Konstigt !!???

Neeej, inte med tanke på allt damm som finns där.

Meeera Bricanyl så att jag kan andas !!


Hopp in i duschen .......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards