Alla inlägg den 26 november 2007

Av Karin - 26 november 2007 17:18


Ooohh myyy gooooodddd!!!!

Jag har fått barbarnsbaciller .............

Wincent var lite febrig och snorig i fredagskväll när vi satt barnbarnsvakt och jag verkar suga åt mig allt sånt som en jävla svamp!!!

Jag drogade mig på em med alvedon & ibumetin för att orka reda ut som var kvar på mitt bord.

Nu ska jag käka lite, sedan blir det soffan, filten, värmeljus och en god bok (om jag orkar!!??) annars får det bli TV för hela slanten ikväll.


auf wienerschnitzel ...........

Av Karin - 26 november 2007 06:11


Dags att ta nya tag igen inför en ny arbetsvecka!!!

Idag kommer det en stor sändning marmor från Italien som ska skickas omgående, alltså blir det logistik största delen av den här dagen.

Om bilen nu kommer fram i tid!!??? Det är tydligen glashala vägar i södra delen av vårt län, där brukar långtradarna bli ståendes på vissa ställen.

Well well ......


Här är det några minusgrader och månen lyser utanför fönstret.

Det kom lite snöfjun igår kväll men bara så pass att det täckte marken igen.

Enligt väderrapporten kan de bli mer snö idag!!!! Ja inte mig emot!!!

Det blir lite "renare" att ha hund om det är snö ute.

Samt att tillvaron blir lite ljusare överhuvudtaget .................


Hopp in i duschen .......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards