Alla inlägg den 11 november 2007

Av Karin - 11 november 2007 21:37


Vårt norgefrämmande åkte hem igen vid middagstid. Vi hade en mysig kväll igår och åt en massa god mat och gott vin därtill. Kollade/lyssnade på musikdvd med bl annat Eric Clapton, Eagles m fl och käka en massa godsaker ...........


Lars, doggsen o jag var ute en runda i skogen ..........

På em kom sonen och "boysen" för att fira fars/farfars dag. Det blev lite lek med bilar och lego och lite myspys med de små.


Jag fick ett ryck och gjorde rent vår skinnsoffa samt smorde in den med läderlotion. Den blev såååååå fin!!!!

Det är tur att man har skinnsoffa när man har Lagotto som älskar att ligga där...........


Lars har sålt vårt gamla solarium på em oxo!!!!!! Så nu får min lilla Cittra rum i garaget igen, jiiipppppiiiiiii!!!!!!


Min förkylning har stagnerat IGEN ........... den sitter i skallen och vill inte komma ut. Trots näsdroppar och allt annat tjafs jag stoppar i mig.

Det lär bli en alvedon/ibumetindag imorrn igen .........


Frk Fixa sitter och träter på mig ......... hon tycker att vi ska gå och lägga oss nu!!!! Tillsammans .............


Go´natt alla bloggers och vänner därute i cybern .... 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards