Alla inlägg den 8 november 2007

Av Karin - 8 november 2007 19:44


........ och mår något lite bättre nu ikväll än vad jag gjorde imorse.


Det har veckohandlats ikväll.

I helgen får vi besök av våra vänner från Drammen i Norge. Jättekul!!!!

Det är längesedan vi träffades nu ............ måste ha varit i våras sist. Hmm längesedan är det i alla fall. Desto roligare att träffas blir det ju nu.


Jag fick tidningen Brukshunden med posten idag. I den fanns ett jättetrevligt repotage om vår älskade Lagotto Romangolo. Det var Svensk Hundungdom som skrivit  med hjälp av vår rasklubbsordförande Karin Lindahl-Eriksson.

Det finns tydligen en önskan om att införa ett "arbets/tryffelprov" för rasen i Sverige. Då den ätliga tryffeln är mer sällsynt och inte får grävas upp utan markägarens tillstånd så skulle detta prov kunna göras med den så kallade "hjort/hartryffeln". Då vill vi vara med och leta!!!!!!!

Vi övar nästan dagligen .............


Fan vad glad jag blev nu .... jag älskar mina Lagotto!!!!!!

Av Karin - 8 november 2007 06:04


Fy tusan så jag mår!!!!!

Ont i halsen och fryser men jag har ingen feber, känner mig bara allt annat än pigg, det är väl tredje eller fjärde veckan nu.

Fick igår min mens som ska "rensa" slemhinnorna i livmodern. Den är RIKLIG om jag säger så .................... tampong, binda och ändå läcker det!!!!!!

Fy faaan!!!!!


Jag ska släpa mig iväg till jobbet, får se om jag överlever detta.  

Släp in i duschen

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards