Alla inlägg under mars 2011

Av Karin - 3 mars 2011 05:50


Känner mig trött, tröttare än trött förresten.

Somna i soffan vid åttatiden igår kväll, vaknade till en stund vid nio för att förpassa mig in i sängen, via toan.

Somna om som en stock och vaknade när klockan ringde.

Borde ju vara utsövd .......


Så var det torsdag igen !!

Hur fort går veckorna egentligen !!????

Det känns som om de bara rusar förbi ......

Handlardag idag oxo, måste spana in vad som fattas innan jag åker.

Ja just det, åker i min bil med fixat avgasarrör !!!!

Husse bytte det igår kväll. TACK !!!  *pussss*

Det har skramlat en längre tid och nu är det dags för besiktning så det var bäst att byta eländet.

Doggsen har inte gillat oljudet !!


Hopp in i duschen ........

Av Karin - 2 mars 2011 05:48


Det känns skönt att veta, snart är det helg igen.

Ibland verkar det som om man bara lever för dessa helger.

Slit och släp, ett enda stort ekorrhjul ....... till vilken nytta !!????


Mildvädret som utlovats verkar ha fastnat nånstans.

Minus ute de sista dagarna, råkallt så det förslår. Burrrr ....

Rörigt på jobbet, som alltid, med J sjuk så blir arbetsbelastningen på kontoret extra hög för min del.  Jag hoppas att han kommer tillbaka snart.


Jag har börjat att gå här hemma efter jobbet nu.

Det är ju ljust ute ganska länge, gå i mörker med vildsvinen runt knutarna är ingen hit precis. 

Doggsen uppskattar en prommis på landet mer än att gå i hålan där jag jobbar.


Hopp in i duschen .......




Av Karin - 1 mars 2011 05:51


Nån minus är det ute nu på morgonen och mulet.

Lite tråkigt är det, detta mulna väder.

Jag behöver ha sol !!!!

Förkylning med feber härjar på jobbet. Vill inte ha !!!

Min läkare ringde igår och kollade hur jag mår utan Losartan.

Jag mår såå mycket bättre utan och jag sover ordentligt igen.

Ska kolla mitt blodtryck ett par gånger och maila resultatet till läkaren sen får vi se.


Hopp in i duschen .....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards