Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Karin - 6 mars 2011 14:30


Doggarna är gådda, tomaterna är sådda och jag är mätt i min lilla lådda.

Mycket har jag hunnit med denna helg, plus att jag även fått lite lugn och ro.

Båda dagarna har det varit ett helt fantastiskt väder så vi har gått vår långa runda i strålande sol. Gårdagen var dock en aningens blåsig !!

Igår planterade jag om alla mina pelargoner, det tog ett antal timmar.

Jag hann även peta ner fem olika sorters tomatfrön i lite jord, de står nu och gottar sig i södersolen.

Höll nästan på att gå ut i växthuset och börja röja lite där men jag väntar nog nån vecka till. Jag fick ju inte gjort det i höstas, min lunginflammation satte ju stopp för det och sedan kom ju snön jädrans tidigt.

Söndag är ju kloklippardag här så även idag, plus lite tassputs.


Doggsen låg ute och solade en stund tidigare idag, då är det på rätt väg !!!

De ville inte gå in i första taget ..........





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards