Alla inlägg den 18 april 2010

Av Karin - 18 april 2010 18:49


Självutnämnd förståss !!!


Vi var hos godaste vännerna Ulla & Hasse igår kväll och festade om lite. Med en helt underbar LCHF-middag, kalv-entrecote med en massa goa tillbehör, i magen så kom kortleken fram. Det har blivit så de sista gångerna vi har träffats och det är sååååå KUUUUL !!!!

Vi hann med många omgångar och jag klarade mig från att bli Skitgubbe hela kvällen. Tur eller skicklighet !!????

Tilläggas bör väl att jag var den enda som var nykter ........


Idag har det städats, tvättats och plockats i detta huset.

Upptäckte vid middagstid att Basta har börjat löpa. Jag har märkt på dem att det har varit nått på G. Mycket kissande de sista veckorna ......... eller rättare sagt ett jäkla pissande.

Först kissar den ena, sedan den andra, åsså den förste igen , åsså nästa en gång till .......... upp till 6 gånger på samma ställe är inte ovanligt.

Den "lilla apan", som Hanna kallar Fixa, verkar oxo ha nått på G för hon slickar och har sig en massa .......

Dubbellöp är ju bara drömmen, skönt om de löper samtidigt men det har aldrig hänt förr. Jag har ju haft två tikar i många många år men ALDRIG att de löpte samtidigt. Det blev oftast 6 veckors löp .........


Verkar bli en kylig natt inatt !!!!

Får elda i växthuset ...........




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards