Alla inlägg den 16 april 2010

Av Karin - 16 april 2010 16:24


Husse är borta hos en radiokompis och mekar så doggsen o jag är själva.

Jag har tagit mig lite em-fika och sitter nu i soffan och slappar.

SKÖÖÖÖÖNT ...........

Doggsen har fått varsit fredagsmärgben. De har en rolig ritual varje gång de äter ben. Först gnager de av det ben de fått, sedan ligger de och lurpassar på varandra för att komma överens om ett byte. De är för mysiga .......

Fixa blev inte helt nöjd med bytet denna gång dock, ser ut som om hon vill byta igen !!!!!  *ler*

De har sina superfina bärnstenshalsband på sig, får ta ett kort på dem och visa vid tillfälle.


Jag skulle ha åkt till Kvicksund i em men det blev ändrade planer, Lotta-vännen var sjuk !!!


Så nu får jag ha fredagsmys med doggsen ..........



Av Karin - 16 april 2010 06:01


Ett vårregn öser ner!! Positivt  ???

Det kan vara skönt att det sköljs bort en del damm och pollen ute. Jag brukar inte vara pollenkänslig men den här veckan har jag mått lite skumt faktiskt. Det känns som om jag har en kofta i halsen, luddigt, och ögonen känns "simmiga". Bra beskrivet va` !!!????

Lite svalare väder är utlovat den närmsta tiden. *suck*

Och jag som tänkte flytta ut en del i växthuset i helgen.

Well well ........


Fredag är det i alla fall, no matter what !!!

Kort arbetsdag och oftast en skön stämmning på jobbet, alla ser fram emot helgen.

I em, efter jobbet, blir det en tur till Kvicksund.

"Operation fixa Fixa" ska verkställas !!!


Hopp in i duschen ..........

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards