Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Karin - 7 mars 2010 21:30

Riktigt kallt *burrr*

söndag 7 mars 


 

Det hade ju utlovats en solig dag idag oxo men här lyser solen med sin frånvaro.  Kylan hänger kvar, det var 14 minus när jag klev ur sängen vid sjutiden. Men det lovas blidväder imorgon ...........

 

Kollar in Wasaloppet en stund, jag brukar alltid titta på starten, det är så häftigt. Risken är ju att jag blir sittande här och kollar tills täten går i mål men jag ska försöka att slita mig strax.  Jag har en del som jag tänkt fixa med idag.  Först o främst blir det en långprommis !!!  Efter den så har jag tänkt att börja omplanteringen av mina pellisar.  Jag har ökat vatten o ljus åt dem en tid nu så de börjar att växa på sig och behöver då lite ny jord o näring.   Tomatfröna som jag sådde förra helgen har grott så fint, de små fina hjärtbladen utvecklas för var dag.

 

Käk idag blir en köttfärslimpa, byggd på Skaldemans sätt med två delar fläskfärs och en del nöt. Smidigt att laga i ugnen !!

Mors kors

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards