Alla inlägg den 22 november 2010

Av Karin - 22 november 2010 21:19


*sjunger*

Är så himla tillfreds med mig själv just nu !!!

Att jag gjort slag i saken och anmält mig med Basta, nu har varit på ännu en kursstart.

Denna gång är det "grundövningar för tävlingslydnad". Nya och gamla ansikten och hundar, åsså den eminenta Emelie som kursledare !!!!!!!!

Det är tajt inne i klubbstugan med 10 hundar och förare, men det funkade kanonbra.  Basta "grymtade" en del men i det stora hela var hon riktigt duktigt.

Vi började med en del klickerövningar och det klarade hon galant.


Fixa var mindre glad, eftersom det var hon som fick sitta i bilen denna gång.

Well well ...... kaffe, soffan och "plåstret" är på plats ........

Allt är förlåtet ......


Av Karin - 22 november 2010 05:48


Svårt fall att avgöra .........

Sovit riktigt dåligt inatt, många tankar som snurrade i huvvet.

Det blir ofta så när jag får mycket nya intryck och det fick jag igår.

Kursstart hos Pernilla med en hel del nya ansikten och hundar.

Mycket input i form av teori !!!

Det kommer helt säkert att bli en kanonkurs !!!!!

Längtar till nästa gång.

Efter kursen for jag till KBK och träffade mina "gamla" kurskamrater, det är alltid lika roligt.

Vi tränade på lite olika saker inomhus och fikade.

Det var glädjande att flera av dem ska gå kursen som startar ikväll !!

Det ska bli askul !!!


Jaaaaha och stenbrottet väntar som vanligt, en ny dag att bita i.

Får se till att få lite övningstid med läxan. Kontoret är en bra plats att vara på med en del öppen yta.

Ute ska det bli ruskväder !!


Hopp in i duschen .......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards