Alla inlägg den 16 november 2010

Av Karin - 16 november 2010 05:51


...... till skillnad mot igår då regnet och snön öste ner i stort sett hela dagen.

Törs man hoppas på en lunchprommis i sol !!???

Bra väder är aldrig fel även om man sitter inne och jobbar så går allt så mycket lättare med lite sol i ögat.

Det är mycket på jobbet nu, skönt det för då går dagarna fort. Jag är ikapp nu med allt som blivit liggande under mina sjukveckor. Det känns bra !!

Det är inte utan att man undrar vad de skulle ha gjort om jag blivit borta en ännu längre tid ???? Fortsatt samla i högar ............. ingen ordning på något !!!!!


Det hände en kul grej igår kväll !!

När jag kommit hem och efter kvällsmaten satte mig i soffan med laptopen i knät och gick min sedvanliga "checkrunda" så loggade min kusin Erik i USA in på Facebook. Vi fick en liten chatstund !! Jäklars va´ roligt.

Han hade precis börjat sin dag, kommit till jobbet och jag då som precis avslutat min. Häftigt är vad det är !!!!!


Hopp in i duschen ......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards