Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Karin - 9 oktober 2010 15:01


Få sova tills man vaknar ......

Äta frukost tillsammans med husse ......

Att göra precis det som faller en in .........

Det är fint det !!!


Det börjar bli sen em och nu äntligen behagar solen att titta fram.

Jag har varit ute sedan fm och fixat o donat en del i trädgård o växthus.

Växthuset har tömts på en hel del, både prylar, ogräs och sånt som bara ska ut. Det blev dock några tomatplantor kvar som fortfarande har frukt som mognar.

Pallkragarna har fått ett rejält röj !!!

Den storbladiga persiljan fick stå kvar, den klarar sig länge än.

Mina savoykål står oxo kvar !!! Det är något som har ätit på dem så de är perforerade, fullt med hål. Men de går att äta .......


Doggsen fick sig en skogsrunda allra först i morse.

Jag har fixat ett hopphinder till vår lydnadsträning !!!!!

Fixa hoppar och är jätteglad ....... kul kul.

Nu ska det trimmas !!!


Varsin stor entrecoteskiva ligger i kylen och väntar på tillredning.

Husse o jag ska smarra i oss dem och lite annat gott vad det lider.

Skönt att ta dagen som den kommer ........


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards