Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Karin - 6 oktober 2010 05:56


....... onsdag redan !!!

Är ganska trött idag ........ längtar till helgens sovmornar.  *suck*

Hade en bra dag igår med lagom fullt upp på jobbet, så där så att dagen går fort.

Kurstillfälle på kvällen med världens bästa kursledare, Emelie & Marit.

Fixa var superduperduktig !!!!!

Hon är lite seg i läggandet och är inte särskilt förtjust i apporten men det har vi fått en massa träningstips om ........ så nu jävlars!!!!!

Åsså är det ju såååå roligt att träffa de andra kursarna, det är verkligen ett trevligt gäng !!!


När jag kom hem igår kväll så var sonen m rottis på besök, trevligt trevligt.

Efter fikat så blev det till att kolla in FB och mailen.

Jag hade fått napp på en av mina kusiner i USA !!!!! De är fyra stycken och jag hittade två av dem på FB i helgen. Såååååå roligt !!!!

Skrev genast ett svar och hoppas på fortsatt kontakt.


Hopp in i duschen .......







Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards