Alla inlägg under september 2009

Av Karin - 4 september 2009 05:53


FREDAG !!!!

En hel helg med förväntningar framför oss. Allt är packat och klart inför eftermiddagens avfärd mot Högbo. Det är bara jag och chicksen som ska stuvas in oxo.

Men först en dag i stenbrottet !! Fan vet om jag inte ska jobba in lunchen så jag kommer hem en timma tidigare. Jag  gillar att ha god tid på mig. Så får det bli ........


Igår så hände det igen !!!

Jag tänker springa runt på det STORA köpcentret för att hitta en klätrasa.

Kliver in på en butik, den första av de som jag gillar och som har kläder även för oss vuxna kvinnor. DÄR hänger den, mitt framför ögonen!!! DEN ska ska jag ha !!!!! Jag är ingen impulsköpare men jag vet när klätrasan är ämnad för mig. Så det var snabbt gjort.


Hopp in i duschen .....

Av Karin - 3 september 2009 05:55


Livet flyter vidare ......

Snart slut på arbetsveckan och det är helg igen !!!

Det går för runt hela tiden.

Idag är det handlardag, mer inköp av proteiner och fett.

Vår omläggning till LCHF går riktigt bra !! Frukost är den knepigaste biten. Ägg o bacon blir lite tjatigt i längden men gott är det och mätt blir man.

Har testat lite andra varianter för säkerhets skull.

Som tur är så har jag ju mitt kaffe ........


Hopp in i duschen ......

Av Karin - 2 september 2009 05:49


Åter dags att släpa sig till jobbet.

Får hoppas att det blir en bättre dag idag än gårdagen. En massa skäll av kunder som väntar på sina varor .............

Normalt så tar jag ingen skit utan kopplar dem bara vidare men nu hade jag ingen att koppla dem till.

Men idag är J tillbaka, så då får han ta hand om sånt igen.

Jag som trodde att det skulle bli bättre med ungt friskt blod i ledningen men stenbrottet är en oförbätterlig arbetsplats verkar det som. Fattar noll ..........


Här hänger regnet i luften. Det ska bli ostadigt nu några dagar, får hoppas på att helgen blir skaplig i alla fall eftersom det är utomhusaktiviteter på gång.


Hopp in i duschen .......

Av Karin - 1 september 2009 19:46


Fan oxo, det blev lite fel nu !!

Börja från slutet av inlägget !!!!!!!!!!


LCHF så det förslår .......



 Mat på G vid Rådasjön.



 Vi hamnade på Mårbacka på hemvägen. Fick naturligtvis med en pellis hem, en ÄKTA Mårbacka.



Kor på tur ......



Supervacker sjö med alldeles smaragdgrönt vatten,  uppe på fjället.



Dalsnibba, här är man på 1500 m höjd !!! Åååhh se på fan ser man inte båtjäveln där nere som en liten flugskit



Samma båt fast sedd från en bit upp på berget. Campinggästerna ser lite små ut !!!



Stor båt i Geiranger. Precis utanför husbilsfönstret



Vackert !!!





Ännu en fors



Såna här fanns det gott om



Megastora var de



Leta lite tryffel hanns oxo med



En av de otaliga vackra platser där vi stannade och rörde på oss



Doggs på plats i burar



 Första morgonen i Kirkenaer

Av Karin - 1 september 2009 05:49


Ny dag och ny månad .....

Mulet och kulet, lite murrigt så här dags. Det märks tydligare och tydligare att hösten är på väg. På kvällarna ska vi inte tala om hu fort det blir mörkt nu.

Idag är sista dagen utan J på kontoret. Det ska bli riktigt skönt att han kommer tillbaka imorgon och tar hand om allt som lovats hit o dit.

Dags att sparka igång den här dagen.


Hopp in i  duschen ....


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards