Alla inlägg under april 2008

Av Karin - 1 april 2008 06:39


Neej jag luras inte, idag sov jag en halvtimma längre än vanligt för jag ska på koll av mitt blodtryck innan jobbet.

Kollade efter 1 aprilskämt på lokalblaskans hemsida och skämtet måste ha varit att ÖSK vann sin premiärmatch i fotboll igår!!!!

Neeeej inte det heller, men det ska jag köra med på frukostfikat.

De vann faktiskt och då har väl J fällt en glädjetår ........... *asg*

vuxna karlar som gråter när de ser fotboll *skakar på huvvet*.


Valparna i Kvicksund är födda!!!!! Det blev 6 stycken små halvsyskon till Fixa och Basta blev faster  Lagottovalpar 

Man blir alldeles lyrisk över de små liven, Grattis Lotta !!!!

Nu väntar vi på en massa fina bilder ..........


Vädret här är mulet men fortsatt uppehåll och cirka 5 grader varmt.

Det verkar bli bra väder till helgen enligt SMHI, det ser jag fram emot.

Eventuellt ska vi åka till Drammen/Norge över helgen men det är inga fel med fint väder där heller, så vi kan "gå på tur".


Efter jobbet idag så ska jag på fotvård, det ska bli skönt. Putsa bort lite gammalt skinn men framför allt den sköna massagen efteråt. Sedan springer man runt skogen på lätta fötter .......


Hopp in i duschen .....



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards