Alla inlägg under juli 2007

Av Karin - 26 juli 2007 08:04


Jaha ja då var man ett år äldre då!!! Inte för att det känns så mycket, inte än i alla fall ......


Jag blev firad med rosor,gladiolus och presenter igår em.

Åsså barnbarnsmys då ....

Malthe fick rosen på tårtan, tur att den lilla Wincent inte är såå medveten än annars hade vi väl fått dela på den.


Vi, barnbarnen och jag lekte på golvet med deras fars "gamla" leksaker. Tänk att det är så skoj med dessa gamla bilar m m

Den lille kommer att bli en bilkille liksom sin storebror, han visar stora färdigheter i att köra o leka med bilar redan.

Vid ett flertal tillfällen stod Wincent alldeles för egen maskin, han kommer snart att knata iväg upprätt .....

Enligt hans föräldrar har han tagit ett par små steg vid flera tillfällen.


Nästa "fylla" blir just Wincent´s 1 årsdag, 5 september.

Av Karin - 25 juli 2007 10:35


Joo ni läser rätt!

Vår STORA runda röda IKEA-ullmatta ska på bröllop i helgen.

Det är dottern till ett par av våra bästa vänner som ska gifta sig ute i det fria på lördag. De vill låna mattan för att användas som platsen där själva vigseln äger rum.


Själv ska jag till Värmland på lördag. På vaddå?????

Hundutställning så klart!!!!!

Av Karin - 25 juli 2007 07:35


Va ere för dag idag?? Jo det är MIN födelsedag!! Hurra Hurra Hurra !!!!


Alla gratulationer emottages tacksamt!!! *asg*

Av Karin - 24 juli 2007 10:26


Äntligen lite nya bilder på bäbbarna i Kvicksund ......


... och vilka bilder !!!!!!!!  Herreguuuuud så fina de är och en av dem ska vi ha!!!!!!

Kolla här: Idasvalpar och njut mmmmmm Lagotto

Av Karin - 24 juli 2007 09:03


mulet och regn vart man än ser .....


Försökte pigga upp mig lite med bilder i mitt album och hittade denna.

Den är ifrån förra året och är bara för skööööön ........

Bilden är ifrån http://www.magicstorms.se/valparna4veckor.htm 

en  jättetrevlig Lagotto-uppfödare, Magic Storm´s Kennel/ Lilian, som jag lärt känna genom Lotta.

Man blir ju bara för glad när man ser dessa valpbilder ......


Av Karin - 23 juli 2007 14:46


Detta blir tredje gången jag skriver om vår fantastiska helg.


Jag och Basta är helt slut efter en kanonhelg i Västerås.

Väder och humör på topp båda dagarna. En massa trevliga Lagotto-människor, jag nämner inga namn, det är ganska många så risken att jag missar någon är stor.


Basta fick släta ettor båda dagarna men vi är glada för det.

Hennes päls har ju under våren varit en öm punkt men numera beskrivs den för att vara "utmärkt"!!!

Det var en hiskelig massa tikar i hennes klass, båda dagarna, så konkurensen var stor. Men som sagt vi är nöjda. Tack Lotta!!!!


Jag skulle vilja rikta en STOR ELOGE till de som arrangerat årets RADUNO!!!I första hand till SLRK:s styrelse, och alla andra som hjälpte till, som gjort ett alldeles förträffligt arrangemang, JÄTTETREVLIGT!!!


Åsså var det fikadags!!! Det är så skoj för vi blir bara fler och fler som vill fika tillsammans. Var ska detta sluta!!?????????

Det kanske blir en STORFIKA inne i ringen nån gång i framtiden!!!!

Hur som helst så var det JÄTTETREVLIGT runt fikabordet (Bastas hundbur), som dagen till ära hade vit duk !!!!

STORT TACK till alla som bakat bullar, kakor, kladdkakor m m  m m

det var JÄTTEGOTT !!!



Av Karin - 23 juli 2007 10:43


Jag skriver inlägg på inlägg men det funkar inte !!!!


Nuuuu dååååå ......

Av Karin - 20 juli 2007 20:54


Jag har nu packat bilen med alla "tunga" grejer!! 

Vattenflaskorna ligger i frysen, matsäcken är fixad och allt annat bjäffs man ska ha med sig ligger på plats i väskan.

Det viktigaste av allt Hundens bok med stamtavla, vacc.intyg & nummerlapp ligger tryggt packad!!! (Har kollat flera gånger nu) Allt annat kan man ju köpa på plats om man nu råkat glömt något.


Vi är redo för hundutställning!!!!!


Det blir en tidig kväll i kväll för uppstigning blir det kl.5.00

Avfärd kl.6.00, senast!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards