Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Karin - 1 oktober 2012 18:30


Det blev en mjukstart ......

Jag fick sätta mig in i ett helt nytt order/faktureringsprogram.

De flesta är ju ganska lika men ändå är det ju ett nytt system att jobba i.

Jag knappade på under dagen och tyckte väl att det gick riktigt bra.

Men det är mycket nytt, nya rutiner och arbetssätt.

Doggsen skötte sig fint hos husse.

Fixa hade nog lite matteabstinens för hon blev helt knäckt när jag kom och hämtade dem.

Även Basta blev tokglad, hon som inte brukar bry sig så mycket.

Kisseprommis i parken var något nytt för dem, massor av andra hundar och dofter.

Nyttigt !!


Nu är vi helt utslagna, alla tre !!!


Av Karin - 1 oktober 2012 06:02


....och jag är full av förväntan !!!

Nya morgonrutiner, numera blir det samåkning med husse till La Stada.

Fast vi skippar morgonprommisen för Fixa haltar riktigt illa emellanåt.

Vi har vilat hela helgen men jag tycker inte att jag ser nån skillnad. *suck*

Vi ska til vetten på onsdag .......

Lunch ska numera intas tillsammans hos husse.

Hans kontor ligger i samma kvarter som mitt nya jobb, tvärs över parken bara.

Vi kan vinka till varandra, som Malthe sa igår !!!


Hopp in i duschen ...... *skutt*




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards