Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av Karin - 15 oktober 2011 17:15


Sova länge, äta frukost lääänge och ta det lugnt i soffan med kaffe, Wordfeud i telefonen, datan i knät och doggsen runt omkring mig.

Kan det bli bättre !!????

Vi tog en långprommis i det finfina höstvädret !!!

Doggsen njuter verkligen när de kommer ut i skogen, det letas hartryffel frenetiskt.

Jag hade en del på "to do-listan" i helgen men faaan vad segt det är att komma sig för ibland.

Nåväl jag började med att åka till kyrkogården för att göra höstfint på mina föräldrars grav. Sommarblommorna hade frusit så det var hög tid att fixa till det.

Sen var frågan om jag skulle klippa hund eller städa !!???

Av nån anledning så gör jag alltid detta i fel ordning men inte idag.

Det blev Fixa som åkte opp på trimbordet !!!

Den lilla tovan !!!!

Herregud så tovig hon blir emellanåt !!!

Det blev lite latmanstrim, jösses vad korthårig hon blev men nästan tovfri istället.

Det får bli bad och den där sista finishen en annan dag.


Tidig kväller med mat och lite rötjut.

*najs*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards