Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av Karin - 18 augusti 2009 05:49


Hopplöst ibland ........ vaknar och somnar  ......hela tiden !!!

Känns inte som om jag sovit nånting alls inatt.

Mitt blodtryck spökar fortfarande, mår skit emellanåt, det vill inte bli riktigt bra med den nya medicinen. Jag var inne och tog ett nytt tryck i fredags och väntar nu på att läkaren ska höra av sig.

Så här kan jag bara inte må .......


Annars bär det strax av till stenbrottet, som vanligt.

Blodtrycket blir ju inte bättre där med all stress och alla panikordrar.

För att inte tala om en del kunder som bär sig åt som IDIOTER !!!

Det hände en incident igår som  ...... ja jag vet inte vad man ska säga.

Bara jag tänker på det så rusar hjärtat ...........

Jag får ta det en annan dag när jag mår bättre. Jag skulle snart kunna skriva en bok om hur dum en del kan vara.  Usch ........


Doggsen mår prima !!!

Jag köpte ju två nya canvasburar i lördags, tanken är att ha dem som transportburar i husbilen. Vi vill inte ha hundarna lösa där när vi kör.

Nu är det modell mindre på dem och jag har en står på plats i husbilen och en står här i mitt datarum, så länge. Det blev kanonbra !!!!

Just nu så hördes ett konstigt ljud. Jag vänder mig om och ser då att Mr Tristan har TRYCKT in sig i buren !!!!  *ASG*

Det blev hund med bur istället för hund i bur .......... han tarvar en större modell !!!


Hopp in i duschen ........



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards